Kampagne

Brug en øjentester når du selv tester dit syn

Billede af Danmark tester synet briller

Tip: Brug øjentesteren som bogmærke

Måske opdagede du den, da du åbnede bladet? Øjenforeningen har i dette nummer af SYNET valgt at vedlægge en såkaldt øjentester, som du kan bruge, når du selv tester dit syn ét øje ad gangen. Vi opfordrer dig samtidig til mindst én gang om året at teste dit syn for eksempel via Øjenforeningens egen gratis online-synstest, som du kan finde på vores hjemmeside  ojenforeningen.dk

Øjenforeningens kampagne Danmark tester synet: Du kan være med!

Go’ morgen Danmark og andre medier omtaler kampagnen – og nu gør du måske også? Du kan være med til at støtte vores kampagne ved at sprede budskabet om vigtigheden af at teste sit syn mindst én gang om året. Følg kampagnen Danmark tester synet på de sociale medier: Instagram, Facebook og LinkedIn, hvor du kan dele, like eller kommentere – hvis du har lyst til det.

Kvinde med en yngre dreng
Kvinde i baggrunden der tester synet
Mange fik testet deres syn på Bogforum, hvor kampagnen var til stede.

Cover af Småt brændbart med Anna Thygesen
Hør om kampagne­strategien set med kommunikations­briller i podcasten ’Småt brændbart Uge 41’, hvor kommunikationsrådgiver Anna Thygesen stiller skarpt på kampagnen og spreder budskabet til den populære podcasts mange lyttere.