VÆRN OM SYNET - medlemsbladet

Bladet VÆRN OM SYNET er Øjenforeningens medlemsblad, der udkommer fire gange om året. Som medlem modtager du et trykt eksemplar af bladet direkte i din postkasse.

Forsiden Værn Om Synet
Værn om synet er udkommet siden 1984

VÆRN OM SYNET findes i venteværelserne på landets øjenafdelinger og hos praktiserende øjenlæger og mange optikere.

Indholdet i VÆRN OM SYNET handler i sagens natur om øjenområdet, men er meget varieret. Der er patienthistorier, spørgsmål til øjenlægen, grundige indføringer i sygdomsområder, nyt fra forskningsfronter, information om alle Øjenforeningens informationsmøder og meget mere.

Vi lægger vægt på, at alle tekster er skrevet i et ligefremt sprog, der er til at forstå, uden at man har en lægefaglig baggrund. Medicinske artikler er rigt illustreret med forklarende tegninger.

Du finder de fleste af de artikler, der har været bragt i VÆRN OM SYN siden 2007, her på hjemmesiden.

Bliv medlem og få magasinet